ربات انسان‌نمای تسلا با ظاهر جدید در مراسم رونمایی سایبرکب به‌نمایش درآمد

مراسم رونمایی تاکسی و ون رباتیک تسلا با نمایشی هیجان‌انگیز از ربات‌های انسان‌نمای «آپتیموس» همراه شد.

همزمان‌با رونمایی خودروهای Cybercab و Robovan در مراسم جدید تسلا، تعدادی از ربات‌های انسان‌نمای این شرکت وارد صحنه‌ شدند و لحظات هیجان‌انگیزی را رقم زدند. در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی تسلا، ربات انسان‌نمای Optimus را در حال انجام کارهای انسانی دیدیم.

مدل سفید ون رباتیک تسلا / Tesla Robovan

حضور ربات انسان‌نمای آپتیموس در پوستر تبلیغاتی ون رباتیک تسلا

Tesla

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در مراسم We, Robot گفت که ربات آپتیموس در میان مردم حضور پیدا خواهد کرد. او گفت که مردم می‌توانند برای کارهای مختلف به آپتیموس مراجعه کنند و این ربات توانایی انجام کارهایی مثل ریختن نوشیدنی در لیوان را خواهد داشت. ماسک گفت که از نظر او، آپتیموس بزرگ‌ترین محصول تاریخ خواهد شد.

ربات انسان‌نمای تسلا در حال اعطای بسته هدیه به مردم

Tesla

پس از پایان مراسم اصلی، ویدیویی زنده از محل رویداد پخش شد که در آن مردم مشغول تعامل با ربات‌های آپتیموس بودند. البته با وجود تمامی پیشرفت‌ها، ربات‌های تسلا همچنان کارهای زیادی انجام نمی‌دهند.

ایلان ماسک سال گذشته مدل جدید ربات آپیتموس را که سبک‌تر و سریع‌تر از مدل اول است، به‌نمایش گذاشت. او در کنفرانس مالی قبلی تسلا گفت آپتیموس تا پایان سال جاری میلادی، انجام کارهای مفید را یاد خواهد گرفت و احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۵ فروش آن آغاز می‌شود. به گفته‌ی ماسک، احتمالا قیمت آپتیموس بین ۲۰٬۰۰۰ دلار تا ۳۰٬۰۰۰ دلار خواهد بود.

اخبار مرتبط

منبع: زومیت
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

نظر شما

وب گردی