شبکه‌سازی و تبادل نظر در کنگره علوم اعصاب

سیزدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست‌جمهوری با هدف ترویج کاربردهای علوم شناختی در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محمد علی نظری، دبیر علمی کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با اشاره به محورهای این رویداد، افزود: در این رویداد راهکارهای ترویج و کاربرد علوم اعصاب شناختی به عنوان یکی از محورهای مهم توسط پژوهشگران و متخصصان مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، چندین پنل تخصصی و کارگاه‌های آموزشی حول این موضوع، برگزار و سخنرانی‌های متعددی نیز از سوی محققان و متخصصان برای ارائه آخرین یافته‌های علمی انجام می‌شود. این اقدام باعث تقویت انگیزه میان دانشجویان و تشویق محققان برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی برای بسط و ترویج علوم اعصاب شناختی و کاربرد آن در بطن جامعه خواهد شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، دبیر علمی این کنگره، افزایش تعامل و تقویت همکاری‌های بین رشته‌ای، تبادل نظر و ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و تخصصی، تلاش برای همگرایی ظرفیت‌ها، تربیت نیروی انسانی متخصص، حمایت از اجرای پروژه‌های پژوهشی هدفمند و شبکه‌سازی در حوزه‌های علوم اعصاب و علوم شناختی را از اهداف برپایی این نشست نام برد.

نظری با اشاره به اینکه در این رویداد حدود ۵۰۰ مقاله در رشته‌های مرتبط به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، یادآور شد: این رویداد به مدت سه روز از ۲۱ آذر ماه سال جاری توسط انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران و شماری دیگر از مراکز و نهادها در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

نظر شما

وب گردی