انتخاب من، نماد تحول در صنعت خردهفروشی/ ویدئو
نوزدهمین فروشگاه از مجموعه فروشگاههای زنجیرهای انتخاب من و همچنین اولین فروشگاه تخصصی تکنولوژی و لوازمخانگی افتتاح شد تا مجموعه انتخاب من بهعنوان نمادی از تحول در صنعت خردهفروشی شناخته شود.
رضا حسنپور، مدیرعامل فروشگاه زنجیرهای انتخاب من با تأکید بر اینکه از ابتدا هدف این کسبوکار بر مبنای پاسخ به نیازهای مردم بوده، خاطرنشان کرد: این مسألهای است که نادیده گرفته میشود. این ایده همواره در بالاترین سطوح مدیریتی گروه انتخاب حمایت و بهعنوان یک پل ارتباطی قوی میان مردم و گروه انتخاب من شناخته شده است.
وی ادامه داد: ارائه خدماتی چون سرویسهای متنوع خرید، قیمتهای رقابتی، حمل رایگان، ضمانت کیفیت و قیمت و... در مجموعه انتخاب من در این راستا بوده است.
بهدنبال ایجاد اکوسیستم جامع از خدمات، پشتیبانی و مشاوره برای خرید هستیم
در ادامه این مراسم علیرضا کریمی، معاون بازاریابی مجموعه انتخاب من، اظهار کرد: فروشگاه انتخابمن نمادی از تحول در عرصه خردهفروشی ایران است. ما فراتر از صرفاً فروش محصولات، بهدنبال ایجاد یک اکوسیستم جامع از خدمات، پشتیبانی و مشاوره هستیم.
وی افزود: در راستای ایجاد تجربه خرید، گونه جدیدی از فروشگاههای انتخابمن با نام Digital Center در کوروشمال تهران افتتاح شد. این فروشگاه با ترکیب لوازمخانگی و محصولات دیجیتال، بستری مناسب برای تست و انتخاب محصولات با بهرهگیری از تکنولوژیهای پیشرفته فراهم میکند. در این فروشگاه، مشتریان میتوانند جدیدترین مدلها را مشاهده و پیش از خرید، آنها را بهراحتی آزمایش کنند.
کمترین میزان تغییرات قیمتی با وجود نوسانات نرخ ارز
پس از وی امیر جمشیدیان، معاون تأمین محصولات برقی مجموعه انتخاب من نیز بیان کرد: یکی از مهمترین استراتژیهای انتخاب من با توجه به افزایش قیمت دلار، کمترین میزان تغییر و افزایش قیمت نسبت به رقباست.
محصولات ارائهشده به مشتری باید دوام و خدمات پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد
هدفگذاری فروشگاههای Digital Center جذب نسل زد است
در ادامه این مراسم مهدی رضایی، مدیرعامل شتابدهنده هلدینگ فروش و مشاور کسبوکار مجموعه انتخاب من و همچنین ایدهپرداز فروشگاههای Digital Center نیز بیان کرد: ایده اصلی راهاندازی مرکزی تجربهمحور برای پاسخ به نیازهای روز جامعه مخصوصاً نسل زد است؛ نسلی که بیش از قیمت و شرایط فروش، دغدغه دانش و کسب تجربه دارد. از اینرو بنای این فروشگاهها بر استفاده از متخصصان جوان است؛ کسانی که به Geek معروف هستند.
بهرهگیری از کالاهای ۵۰۰ برند در انتخاب من
در بخش دیگری از این مراسم هم کریمی، معاون بازاریابی انتخاب من یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار کالا از ۵۰۰ برند معتبر در انتخابمن عرضه شده و برای فروشگاه Digital Center برنامههای جداگانهای برای تأمین کالاهای موردنیاز طراحی و اجرا شده است.
وی اضافه کرد: این مجموعه با بهرهگیری از حدود ۱۰۰۰ پرسنل مجرب در فضایی به مساحت ۶۵ هزار مترمربع، سالانه به بیش از ۲۰۰ هزار مشتری جدید خدمات ارائه میدهد.
رعایت استانداردهای علمی در مجموعه انتخاب من برای فروش کالا
در بخش پایانی این مراسم فربد مستوفی، مدیر ارتباطات بازاریابی انتخاب من در حاشیه این مراسم درباره معیارها و ضوابط علمی در کسبوکار در مجموعه انتخاب من تصریح کرد: یکی از نقاط قوت گروه انتخاب و فروشگاههای زنجیرهای انتخاب من، رعایت استانداردهای علمی است. ما تلاش کردهایم دانش جهانی را با توجه به بازار، جغرافیا، جامعه و هویت ایرانی برای مردم هر منطقه شخصیسازی کنیم.
اولین فروشگاه تخصصی تکنولوژی و لوازمخانگی انتخابمن از ۱۹ بهمن در مجتمع تجاری کوروش شروع بهکار کرده و در طبقه B2 از ساعت ۹ الی ۲۳ دایر است.
نظر شما